Apple is het meest geliefde merk onder Nederlanders. Het
elektronicamerk wordt geprezen om het stijlvolle design, de kwaliteit,
uitstraling en gebruiksvriendelijkheid. Coca-Cola, Douwe Egberts,
Samsung en Esprit complementeren de top vijf van de merkenmonitor van
initiatiefnemers Saatchi & Saatchi | Leo Burnett en Panelteam.
Hun Lovemarks Ranking is gebaseerd op het meest spontaan genoemde merk op de vraag van welk merk mensen echt houden. Vervolgens is respondenten gevraagd een onderscheid te maken in segmenten als elektronica, winkels en mode. Opvallend genoeg versloeg Samsung concurrent Apple in de eerstgenoemde categorie.
Albert Heijn won de uitverkiezing van het beste winkelmerk, vanwege het ruime aanbod, de netheid, uitstraling en het vriendelijk personeel. Daarmee hield de supermarktketen onder meer HEMA en Bijenkorf achter zich. Bol.com is op de vierde plaats de hoogst genoteerde en tevens de enige etailer in de top tien.
Hun Lovemarks Ranking is gebaseerd op het meest spontaan genoemde merk op de vraag van welk merk mensen echt houden. Vervolgens is respondenten gevraagd een onderscheid te maken in segmenten als elektronica, winkels en mode. Opvallend genoeg versloeg Samsung concurrent Apple in de eerstgenoemde categorie.
Albert Heijn won de uitverkiezing van het beste winkelmerk, vanwege het ruime aanbod, de netheid, uitstraling en het vriendelijk personeel. Daarmee hield de supermarktketen onder meer HEMA en Bijenkorf achter zich. Bol.com is op de vierde plaats de hoogst genoteerde en tevens de enige etailer in de top tien.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten