Marktplaats gaat een outlet voor retailers beginnen, waar zij hun
restpartijen aan kunnen bieden. Dat heeft Kadir Özkan van Marktplaats
Media op het congres ‘What’s going on in retail’ laten weten.
Bezoekers van Marktplaats bekijken de website voornamelijk om zich te oriënteren op producten, blijkt uit onderzoek. Tachtig procent van de bezoekers weet dan ook vaak niet of zij een nieuw of tweedehands product gaan aanschaffen. Hier wil de online tweedehands webshop op inspelen door de outlet te bouwen voor retailers en merken.
Op dit moment loopt al een proef in Duitsland. Die is volgens Marktplaats erg succesvol. De outlet in Nederland moet eind 2013 starten, aldus key accountmanager Justin Speelman.
Bezoekers van Marktplaats bekijken de website voornamelijk om zich te oriënteren op producten, blijkt uit onderzoek. Tachtig procent van de bezoekers weet dan ook vaak niet of zij een nieuw of tweedehands product gaan aanschaffen. Hier wil de online tweedehands webshop op inspelen door de outlet te bouwen voor retailers en merken.
Op dit moment loopt al een proef in Duitsland. Die is volgens Marktplaats erg succesvol. De outlet in Nederland moet eind 2013 starten, aldus key accountmanager Justin Speelman.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten