dinsdag 28 mei 2013

Facebook, en nu? vraag en uitleg door Bonno van der Putten




Het stadium of er wat gedaan moet worden met social media zijn retailers ondertussen gepasseerd. De vraag wat en hoe is nu hoogst actueel. Het congres Facebook Marketing op 10 en 11 juni geeft tips en trucs. Tijdens het evenement van Entopic en Likeconomics komen alle facetten van Facebook voorbij.

Brand consultant en Likeonomics-auteur Rohit Bhargava legt uit wat er nodig is om in dit tijdperk van social media je merkreputatie te managen. En laat hij in een workshop zien hoe je meer waarde uit Facebook haalt.

Jaap den Hertog van The Page Creators gaat in op de vraag hoe webshops omzet kunnen genereren met Facebook. Aan de hand van verschillende scenario's laat Den Hertog zien hoe Facebook Open Graph geïntegreerd kan worden binnen webshops om zo de omzet te vergroten. Ook wordt er gekeken naar implementaties van andere internationale webshops zoals Fab.com.

Waar begin je met een social strategie en hoe creëer je draagvlak? Charlotte Krijger van MEC gaat onder meer in op deze vraag. Tijdens haar sessie legt ze uit hoe je een social media strategie concreet vertaalt in engaging content en hoe je door slim gebruik van insights bijstuurt om je doel te behalen. Aan de hand van voorbeelden van sterke merken (Mercedes-Benz, Durex en IKEA) zal aangetoond worden hoe 'engagement at scale' tot leven komt bij MEC.

En verder onder meer de kracht van Instagram-marketing, waarom de ene 'post' duizend likes krijgt en de andere drie, alles wat je moet weten van Facebook Advertising en hoe franchisegevers en franchisenemers Facebook gezamenlijk succesvol kunnen inzetten.


Monarch Capital. The leading number 1 Entrepeneurs http://www.bonnovanderputten.co.uk/ @bonnovanderputt #retail #carrefour #news #equity


Geen opmerkingen:

Een reactie posten