Consumenten kopen het liefste lingerie bij de webwinkel van
Hunkemöller. Dat blijkt uit een onderzoek van WUA!. Hunkmöller eindigt
bovenaan met een score van 7,7, gevolgd door Wehkamp met een score van
7,1 en Livera met een 6,1. De score van Hunkemöller komt onder andere
omdat de website gezien wordt als de meest innovatieve.
In het onderzoek komt naar voren dat zo’n 75 procent van de respondenten maximaal vijftig euro wil uitgeven aan een nieuw lingeriesetje. 21 procent zou hier tot honderd euro aan uit willen geven. Meer dan honderd euro is te duur, vindt 97 procent. Hierdoor vallen duurdere merken voor het grootste deel van de consumenten dan ook af.
Dertien procent van de deelnemers van het onderzoek wordt beïnvloed door de ervaringen van andere klanten bij het aanschaffen van een nieuw lingeriesetje. Bij de aankoop wordt vooral gekeken naar de kwaliteit, het beeldmateriaal, de prijs en levering. Hieruit concludeert WUA! dat het belangrijk is een gelikte site te hebben inclusief alle facetten van productinformatie.
In het onderzoek komt naar voren dat zo’n 75 procent van de respondenten maximaal vijftig euro wil uitgeven aan een nieuw lingeriesetje. 21 procent zou hier tot honderd euro aan uit willen geven. Meer dan honderd euro is te duur, vindt 97 procent. Hierdoor vallen duurdere merken voor het grootste deel van de consumenten dan ook af.
Dertien procent van de deelnemers van het onderzoek wordt beïnvloed door de ervaringen van andere klanten bij het aanschaffen van een nieuw lingeriesetje. Bij de aankoop wordt vooral gekeken naar de kwaliteit, het beeldmateriaal, de prijs en levering. Hieruit concludeert WUA! dat het belangrijk is een gelikte site te hebben inclusief alle facetten van productinformatie.
Monarch Capital. The leading number 1 Entrepeneurs
http://www.bonnovanderputten.co.uk/ @bonnovanderputt #retail #carrefour
#news #equity
http://www.bonnovanderputten.co.uk/ @bonnovanderputt #retail #carrefour
#news #equity
Geen opmerkingen:
Een reactie posten