Hunkemöller heeft haar mobiele applicatie vernieuwd. Hierdoor kan het
lingerieconcern gebruikers van de app binnen een straal van honderd
meter een persoonlijk push-bericht sturen. Klanten kunnen zo
geattendeerd worden op de laatste Hunkemöller-collectie of zij worden
erop gewezen hun Membercard-punten te gebruiken.
“Wij willen
hiermee ons serviceniveau en het contact met de klant verder
verbeteren”, verklaart marketing director Adriana Hoppenbrouwer.
Hunkemöller kan met de vernieuwde mobiele applicatie ook inspelen op het
weer, speciale evenementen en feestdagen, geeft Nishant Dogra aan,
managing director van Mobile Strategy, die de applicatie heeft
ontwikkeld. Met het toevoegen van de functie real-time couponing is het
namelijk ook mogelijk mobiele coupons te versturen naar de gebruiker van
de applicatie.
Hunkemöller startte in februari 2012 als eerste
retailer met een eigen mobiel loyaltyprogramma. De applicatie is
intussen al meer dan tweehonderdduizend keer gedownload. Meer dan een
kwart maakt ook daadwerkelijk actief gebruik van de zogenaamde Mobile
Membercard.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten